Vergi Hukuku ve Türk Vergi Sistemi – Ders Notları

Yazar : Yazar Belirtilmemiş
Basım Tarihi : 2016 Aralık

“Sınavlara hazırlanan adaylar, kendilerini ölçmek için test tekniğine uygun olarak hazırlanmış, konuların tam olarak tarandığı, soru ve pratik unsurları ile öne çıkan bir Vergi Hukuku kitabı ihtiyacı doğmuştur. Bu ihtiyaca cevap vermek amacıyla “Vergi Hukuku ve Türk Vergi Sistemi Ders Notları” kitabı hazırlanmıştır.

Kitap hazırlanırken, sınav formatına uygun olabilmesi için geçmiş yıllarda çıkan bütün vergi soruları dikkatlice analiz edilmiştir. Ayrıca sürekli değişim gösteren vergi sistemimizde yapılan bütün değişiklikler incelenmiş ve bu durum gözetilerek üniteler dizayn edilmiştir. Bu kaynak KPSS, İdari Yargı Hakimliği ve Kurum İçi Sınavları için etkin ve pratik bir biçimde hazırlanma imkanı sunacaktır. “Vergi Hukuku ve Türk Vergi Sistemi Ders Notları” kitabı ile sınavlara hazırlanacak olan adayların en üst düzeyde verim alabilmeleri için kitap şu şekilde planlanmıştır:

– Öncelikle kitapta yer alan konular, çalışılmalıdır.
– Konular çalışıldıktan sonra, her bölümün arkasında yer alan konu öğretici sorular çözülmelidir. Konu öğretici sorular, konuların pekişmesini sağlayıcı biçimde seçilmiştir.
– Konu öğretici sorular çözüldükten sonra, kitabın muhtevasının çıkmış sorulan da karşıladığım görmek adına çıkmış sınav soruları çözülmelidir.”

(Önsözden)

Konu Başlıkları