Sorularla 12 Bankaya Karşı Üç Kat Tazminat(Kartel Tazminatı) Davası Rehberi

Yazar : Şebnem Akipek Öcal
Basım Tarihi : 2017 Nisan

“Sorularla 12 Bankaya Karşı Üç Kat Tazminat (KARTEL DAVASI) Davası Rehberi, 2.Baskısında ilk baskıya ek olarak tartışmalı konular hakkında bilgi ve uygulamada oluşan güncel sorular ile DAVA DİLEKÇESİ ÖRNEĞİ ilave edilerek okuyucu soruları ve cevapları eklenmiştir.

Kitabımızın birinci baskısının iki-üç ay gibi kısa bir sürede bitmesinin, okuyucularımızın kitaba göstermiş olduğu teveccühe işaret etmesi ve aldığımız tebrik ve teşekkür mesajları bizleri ziyadesiyle memnun etti.
İkinci baskıda, usul hukuku konularında yardımlarını esirgemeyen Sayın Yrd. Doç. Dr. Ertan Yardım Hocamızın da katkılarıyla, bu süreçte akla gelen ve tartışılan bazı usul hukuku sorunlarını da çözüme kavuşturmuş bulunuyoruz.
Kitabımızın birinci baskısı çıktıktan sonra, çeşitli platformlarda bu kitabın yazarlarına en çok sorulan soruları ve yaşanan-yaşanacak güncel sorunları da dikkate alarak, elinizde tuttuğunuz bu ikinci baskıyı olabildiğince genişlettik ve hemen hemen her soruya cevap bulmaya çalıştık.
Umarız, genişletilmiş ve güncellenmiş bu ikinci baskı, hem uygulayıcıların hem karar vericilerin hem de kitaba konu olan olaydan zarar gören herkesin başucu rehberi niteliğinde olacaktır.
Rekabet savunuculuğu ve tüketici refahı kavramları doğrultusunda, bütün dünyanın yakından izlemekte olduğu ve dahi izleyeceği işbu tazminat davaları sürecinin ülke hukuku açısından gurur duyulacak şekilde yönetilmesi ve hak edene hakkının eksiksiz verilmesi umuduyla…” (Tanıtım Yazısı)

Hakan Tokbaş, Nagehan Kırkbeşoğlu, Şebnem Akipek Öcal

Aristo